Pàgina web

FELICITACIÓ NADAL 2018

Com cada any, alumnes de quart d' ESO ens preparen la FELICITACIÓ DE NADAL en col·laboració amb l'equip de comunicació de l'escola.
Moltes gràcies Cristian, Miriam, Judit i Eric.


 

BON NADAL I BON ANY 2019


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada