Hola, com us sentiu avui? 😊
A l'escola celebrem els aniversaris dels nens i de les nenes el mateix dia. Avui li volem dedicar aquest vídeo a tots aquells i aquelles que han fet anys durant el mes de MARÇ i d'ABRIL.
Esperem que ho hagueu passat molt bé! 🎈
Esperem que ho hagueu passat molt bé! 🎈
PER MOLTS ANYS!!! Quan ens veiem us farem 5 petons a cadascú!
Petons i abraçades
❤Alícia i Eulàlia❤
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada