Hola, com us sentiu avui? 😃
🐉Comencem una setmana més fent escola a casa. Però aquesta no és una setmana normal, no... Aquesta setmana celebrem St. Jordi!!!
Si fóssim a l'escola aquesta setmana estaríem acabant roses, punts de llibres, contes... però com ens ha tocat estar a casa aquests dies us farem les propostes des d'aquí.🌹
📚Una de les activitats que més ens agrada fer a la classe és explicar la llegenda i aquest any tampoc no la volíem deixar passar.
Com estem en un moment especial, també hem volgut fer-la de manera especial i després de molt pensar... hem trobat la manera de saltar-nos el confinament per explicar-la totes plegades. No patiu, tot molt segur! 😉
Les senyoretes ens hem divertit molt preparant-la per vosaltres i esperem que tota la família en gaudiu tant o més veient-la.
📹Amb tots vosaltres... Ta-xaaan... La Llegenda de St. Jordi confinada!
😘Petonets i abraçades.💗
Alícia i Eulàlia
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada