Quina millor manera que acomiadar la setmana de Sant Jordi amb el vídeo que van fer els nens i nenes de la classe dels coets de la llegenda de Sant Jordi.🐲🌹
Va ser una gran sorpresa que vam rebre de la classe dels Coets. Ens va fer molta il·lusió i els hi ha quedat genial!😍
Durant la setmana el vam compartir a les xarxes però igualment el volíem deixar al bloc del curs i així si algun nens o nena de la classe dels astronautes no l'ha vist, ho pot fer.
❤Petons i abraçades❤
Alícia i Eulàlia
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada