Avui us deixem un vídeo on l'Eulàlia ens fa una proposta per seguir practicant les lletres. En aquest cas a partir de les lletres del nostre nom. Esperem que us agradi.
Ja sabeu que ens podeu consultar amb qualsevol dubte.🙋
😘Petonets i abraçades.💗
Alícia: agavara@maristes.com
Eulàlia: emassaguer@maristes.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada