Pàgina web

BONA PASQUA

Hola, com us sentiu avui?😀

🐣Us volem fer una proposta de joc per aquests dies de Pasqua. Només us caldrà una mica de cartolina, colors i ganes de passar-ho bé!
Escoltem a la Paula que ens ho explica:


Animeu-vos, de ben segur que passareu una estona ben divertida. I ens agradarà molt que ens compartiu a les xarxes les vostres fotos si feu el joc.

😘Molts petonets i abraçades.💗
Alícia i Eulàlia



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada