Pàgina web

CANÇONS DE PRIMAVERA

Bon dia!!

Com esteu?

Com que ja ha arribat la primavera, aquí podreu trobar dues cançons sobre aquesta estació de l'any. 

Estaria molt bé que els nens i nenes les escoltéssin i que se les aprenguéssin una miqueta. Sobretot cal que entenguin el text i que sàpiguen què volen dir totes les paraules que hi apareixen.

Espero que els hi agradin!

Gràcies!

Sònia. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada