Avui la trobada virtual l'hem dedicat a jocs de moviment.
🐶Primer hem jugat a fer mímica. Havíem de pensar en un animal i imitar-lo. Els altres l'havien d'endevinar.
🏃Després hem jugat al joc de les estàtues. Posàvem una cançó i l'anàvem parant. Cada cop que paràvem la música s'havien de quedar quiets i ningú es podia moure.
😝Finalment hem fet ganyotes. Un feia una ganyota i els altres havíem d'imitar-lo i intentar aguantar el riure.
SESSIONS DE LA SETMANA VINENT
👉La sessió de dimarts de la setmana vinent la dedicarem a l'expressió oral. Per això hauran de pensar quina és la seva joguina preferida. Dimarts 26 a la trobada virtual l'ensenyaran als companys i a les companyes i els hi explicaran perquè és la seva joguina preferida.
👉I a la sessió de divendres prepararem un entrepà i berenarem junts! Hauran de tenir preparat:
-Pa (el que prefereixin ells: un panet, una llesca de pa de pagès, un tros de barra de pa...).
-Un tomàquet (prèviament els hi podeu deixar ja partit per la meitat).
-Oli.
-Qualsevol embotit que els hi agradi.
😘Petons i abraçades💗
Alícia i Eulàlia
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada