EXPERIMENTEM

Hola, com us sentiu avui?😊

Avui us fem una proposta  sobre EXPERIMENTS. Els experiments agraden molt als infants i són un bon recurs per aprendre. Quan experimentem estem més connectats amb allò que fem, formulem HIPÒTESIS, què passarà? Deixem esperar un temps, si cal, i ens sentim emocionats. Finalment comprovem i TREIEM CONCLUSIONS sobre el QUÈ ha passat i PERQUÈ.


Si us agraden els experiments us deixem un munt de propostes més que de ben segur us agradaran. Si cliqueu a sobre podreu veure els vídeos i desprès fer-ho a casa:







aquest últim és molt divertit, també serveix per fer ART!!!!


EN EL PROGRAMA DINÀMIKS  TAMBÉ PODEU TROBAR UN MUNT D'EXPERIMENTS !

Ja sabeu que ens podeu consultar qualsevol dubte.🙋
😘Petonets i abraçades.💗
Alícia: agavara@maristes.com
Eulàlia: emassaguer@maristes.com


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada